×

نیاز به مشاوره دارید ؟

شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

    تجهیزات موردنیاز استریم

    1402-08-16

    پخش زنده اینترنتی (لایو استریم) در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین روش های ارائه محتوا می‌باشد. همچنین یکی از پر درآمد ترین حوزه‌های تکنولوزی محسوب می‌شود. به عنوان مثال استریمر های برتر twitch به طور متوسط بیش از 20 میلیون دلار در سال درآمد دارند و استریمر گیم می‌تواند علاوه بر اینکه از بازی کردن لذت می‌برد، به کسب درآمد نیز بپردازد. استریم کردن صرفا محدود به دنیای بازی نمی‌شود بلکه صاحب هر کسب و کاری می‌تواند برای معرفی حرفه و محصول خود محتوای خود را استریم کند و گام بلندی در راستای پیشرفت شغلی خود بردارد. برای شروع استریم،

    در این مقاله سعی داریم با معرفی ابتدایی‌ترین و مهم‌ترین تجهیزات مورد نیاز استریم، راه تبدیل شدن به یک استریمر موفق را به شما نشان دهیم.

     

    برای داشتن استریم موفق می‌توان یک لیست طولانی از تجهیزات ریز و درشت در بازه‌های قیمتی متفاوت ارائه نمود و با توجه به شرایط اقتصادی جامعه شاید خرید بسیاری از این وسایل در ابتدا نامعقول به نظر برسد. اما پیشنهاد ما به شما این است که با ضروری ترین لوازم آشنا شوید و با توجه به کاربردتان آنها را تهیه کنید. سپس به تدریج با پیشرفت در این حوزه و کسب تجارب لازم و بررسی دقیق نیازمندی خود وسایلتان را ارتقا دهید و استریم با کیفیت‌تری داشته باشید.

    کیفیت ساخت

    یکی از مهم‌ترین شاخصه‌هایی که بهتر است در خرید تجهیزات به آن توجه شود، متریال و کیفیت ساخت تجهیزات می‌باشد. مشخص است که هر چه کالایی کیفیت ساخت بالاتری داشته باشد، عملکرد بهتر و عمر بیشتری خواهد داشت. برای پیشگیری از خرید مجدد وسایل و همچنین داشتن بهترین کیفیت در استریمینگ بهتر است که شما به سراغ تجهیزات با کیفیت و معتبر بروید.

    مشخصات فنی

    مورد بعدی که بسیار مهم می‌باشد مشخصات فنی تجهیزی است که می‌خواهیم آن را خریداری کنیم. ما باید با مطالعه جامع و دقیق، وسیله‌ای را بخریم که بهترین بازده را برای هدف و کار ما داشته باشد. مطمئنا اگر هنگام خرید تجهیز، به این شاخصه توجه شود، بازده و عملکرد کار شما بسیار بالا خواهد رفت.

    در مقاله بعدی تجهیزات اولیه موردنیاز استریم را به صورت کامل خواهیم گفت. همراه ما باشید….

    تیم چند رسانه‌ای مدیافای با بهره‌گیری از دانش فنی نیروهای خود، خدمات جامع و مطمئن در زمینه لایو و استریم را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب ارائه می‌دهد.

     

    نظرات کاربران

    برای ارتباط با مدیافای پیام خود را همین الان برای ما ارسال کنید