×

نیاز به مشاوره دارید ؟

شماره تماس خود را وارد کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند

    قوانین و مقررات

    شرایط و قوانین استفاده از خدمات مدیافای

    1این توافق بر اساس ماده 5 قانون تجارت الکترونیک و ماده 10 قانون مدنی تنها مرجع مورد قبول در مدیافای و شما خواهد بود.

    2استفاده شما از محصولات و خدمات مدیافای به منزله پذیرش تمامی شرایط و ضوابط است. شما می‌دانید و موافقت می‌کنید که مدیافای استفاده شما از سرویس را به منزله پذیرش شرایط و قوانین دانسته است. این شرایط همواره در وب‌سایت مدیافای در دسترس شماست.

    3از آن‌جا که مدیافای همواره در حال به‌روزرسانی و تکامل است، امکان دارد که بخشی از خدمات و امکانات آن به مرور زمان تغییر کند. مدیافای این حق را دارد که با توجه به این تغییرات، قوانین و شرایط استفاده خود را تغییر دهد. هر چند ممکن است مدیافای تغییرات مهم و اساسی را از طریق ایمیل یا ابزارهای ارتباطی دیگر به اطلاع کاربران خود برساند، اما در هر صورت کاربر موظف است که همواره به قوانین و تغییرات آن توجه داشته باشد، اگر با شرایط اصلاح‌شده موافق نیستید، بایستی از خدمات و محصولات استفاده نکنید. ادامه استفاده شما از خدمات بعد از تاریخ اصلاح شرایط، به معنی پذیرش شرایط اصلاح‌شده از طرف شما می‌باشد و مسئولیت عدم اطلاع از شرایط مذکور تماماً با کاربر است.

    4کاربران متعهد می‌شوند هنگام استفاده از سرویس پخش زنده مدیافای به تمام قوانین و عرف محلی، منطقه‌ای، کشوری و بین‌المللی و رعایت تمام شئونات اخلاقی عمل نمایند. انتشار هرگونه محتوا که شامل انجام، ترویج یا تشویق عملی خلاف قوانین جاری کشور باشد، ممنوع است.

    5کاربر بایستی که از محتواهای دارای حقوق معنوی برای صاحب اثر غیر، با کسب مجوز استفاده نماید.

    6کاربر بایستی که محصولات و خدمات مدیافای را در وبسایت‌ها یا محل‌هایی استفاده نماید که در چهارچوب قوانین و مقررات کشور ایران فعالیت دارند. انتقال و درج امکانات ارایه شده در سایت یا شبکه‌های مجازی غیر منطبق با قوانین کشور ممنوع است. همچنین مدیافای خود را موظف به رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران می‌داند. از این رو، مدیافای می‌تواند محتوای منتشر شده توسط کاربران را بررسی کرده و در صورت تعارض با قوانین کشور و بالاخص «فهرست مصادیق محتوای مجرمانه» تهیه شده توسط کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه آن را حذف نماید و یا مانع از نمایش آن شود. باید توجه داشت که این موضوع بدین معنا نیست که مدیافای ملزم به بررسی کلیه‌ی محتوای ارسالی توسط کاربران خود می‌باشد. بدیهی است در صورتی که مراجع ذی‌صلاح ‌و ارگان‌های نظارتی در مواردی که محتواهای منتشر شده در مدیافای قوانین جمهوری اسلامی را نقض کرده باشد، درخواستی از مدیافای داشته باشند، مدیافای مطابق قانون موظف به همکاری با مراجع مذکور است.

    7کاربر بایستی از روش‌ها و ترفندهایی غیر قانونی در خارج از اصول، استفاده ننماید.

    8کاربر بایستی امکانات لازم جهت نظارت و کنترل در هنگام تولید محتوا قبل از ارسال را مطابق توصیه‌های کارشناسان مهیا و مورد استفاده قرار دهد.

    9برای ارائه‌ی خدمات از سمت مدیافای پایداری ۱۰۰ درصدی تضمین نمی‌شود و ممکن است بعضا به دلایل مختلف با قطعی و اختلال مواجه باشد. هرچند تلاش مدیافای بر ارائه‌ی یک سرویس پایدار و مطلوب با تجربه‌ی کاربری خوب است، اما کاربر می‌پذیرد این اختلالات ممکن است به وجود بیاید و برای مدتی ارائه‌ی خدمات را با مشکل مواجه کند.

    10شما به عنوان کاربر می‌بایست از هرگونه اقدامی که موجب ناامن شدن فضای مدیافای و یا مزاحمت برای ادامه فعالیت این بستر می‌شود، خودداری نمایید. در غیر این صورت مدیافای برای دفاع از حقوق سایر کاربران خود می‌تواند در ارائه خدمات به شما محدودیت‌هایی را اعمال کند و حتی ارائه خدمات به شما را قطع نماید.

    11کاربر حق ندارد هیچ‌گونه تلاشی در جهت استخراج کد منبع نرم‌افزارهای مدیافای شامل دیکامپایل، مهندسی معکوس یا فعالیت‌های مشابه انجام دهد، مگر این که اجازه چنین کاری به صورت قانونی از مدیافای برای وی صادر شده باشد. کاربر مجاز نیست با استفاده از میرورینگ یا روش‌های دیگر، نسخه دیگری از سرویس‌های مدیافای را بر روی پتلفرم‌ها یا سرورهای دیگر ارائه کند، مگر با اجازه‌ی مدیافای یا روش‌های که از مبادی رسمی برای این منظور اعلام شده‌اند. همچنین کاربر مجاز نیست در نرم‌افزارهای مدیافای یا سرویس‌های مرتبط اخلالی ایجاد کند.

    12تعاملات مدیافای با کاربر و اطلاعاتی که در اختیار کاربر قرار می‌گیرد جزو اسرار مدیافای محسوب شده و هرگونه استفاده و یا افشای اطلاعات و اسرار موصوف به عنوان نقض حقوق اسرار تجاری تلقی و قابل پیگرد خواهد بود. کاربر مجاز به افشای توافقات مالی و غیرمالی خود با مدیافای به دیگران نمی‌باشد.

    13برگزارکننده‌ی یک رویداد اجازه دسترسی به اطلاعات کاربری شما از جمله شماره موبایل و آدرس ایمیل‌تان یا اکانت پلتفرم مورد نظر را دارد. شما این اجازه را به مدیافای می‌دهید که اطلاعات کاربری شما به عنوان یک بیننده‌ی رویداد را در اختیار برگزارکننده قرار دهد.